LA DELÍCIA DEL XEF/ LA DELICIA DEL CHEF

Aquest breakout està pensat com una dinàmica entretinguda i divertida per poder tenir una noció general d’alguns països d’Europa.

Es tracta que no es quedin només amb els conceptes que planteja el joc. Han de buscar per completar el que se’ls demana. Les respostes seran més fàcils, si fan la tasca complementària d’esbrinar i descartar les solucions no vàlides i anar delimitant la resolució correcta.

Ens permet ampliar coneixements a través de la recerca i la investigació, de manera que sabrem més coses del lloc que visitem.

Podem limitar-nos a les nocions que apareixen o bé fer-lo més extensiu. Sempre segons el nostre criteri.

Una de les propostes seria treballar gradualment els països (gamificació) i donar alguna “recompensa” que guardi relació, per finalitzar el país visitat (adhesiu, petit objecte...) i passar al següent.

Aconseguim una participació activa i si formem equips, treballem la cooperació i les habilitats col·laboratives i comunicatives. També fomentem la deducció i com no, la creativitat.

Està preparat per a CM, però amb ajuda, també ens podria ser útil per a un 2n i per altres alumnes que considerem.

DESCARREGAR

Imatges Freepik i Flaticon

 LA DELICIA DEL CHEF

Este breakout está pensado como una dinámica entretenida y divertida para tener una noción general de algunos países de Europa.

Se trata de que no se queden solo con los conceptos que plantea el juego. Tienen que buscar para completar lo que se les pide. Las respuestas serán más fáciles si realizan la tarea complementaria de averiguar y descartar las soluciones no válidas e ir delimitando la resolución correcta.

Nos permite ampliar conocimientos a través de la búsqueda y la investigación, por lo que sabremos más cosas del lugar que visitamos.

Podemos limitarnos a las nociones que aparecen o hacerlo más extensivo. Siempre según nuestro criterio.

Una de las propuestas sería trabajar, paulatinamente, los países (gamificación) y dar alguna “recompensa” que guarde relación, para finalizar el país visitado (adhesivo, pequeño objeto...) y así pasar al siguiente.

Conseguimos una participación activa y si formamos equipos, trabajamos la cooperación, así como las habilidades colaborativas y comunicativas. También fomentamos la deducción y cómo no, la creatividad.

Está preparado para CM, pero con ayuda, también podría ser útil para un 2º.

DESCARGAR

Imágenes Freepik i Flaticon















 

Comentaris