És molt interessant tot el tema del sistema solar i generalment els agrada
molt. Sempre busquem la forma de treballar els centres d’interès de manera que
se sentin implicats i s’involucrin en el seu desenvolupament.
Es pot dur a terme de diferents formes segons ens interessi més:
-Podem treballar (de manera més oberta) un aspecte o planeta, cada dia i anar ampliant la informació que considerem necessària, fent que ells/es cerquin altres continguts que els motivin (astronautes, coets, NASA, altres sistemes, estrelles, constel·lacions...).
Podeu incorporar les “mostres” (segons el vostre enginy... pedres de
colors, algunes peces de fusta, plàstic...) i que per cada planeta superat,
aconsegueixin algun element significatiu.
Així podem incrementar nocions que vagin sorgint i no quedin reflectides.
-Fer-ho individualment o en grup i anar avançant a mesura que resolem
qüestions, per arribar a la conclusió final (de manera més tancada i tot
seguit).
Sempre segons el nostre criteri.
Amb aquest recurs didàctic treballem llenguatge, matemàtiques, medi i desenvolupem el pensament crític, l’habilitat per resoldre problemes, la creativitat.
Continuem construint el pensament deductiu, alhora que seguim incorporant
continguts educatius.
És interessant per a C. Mitjà o com a reforç a C. Superior.
Imatges Flaticon i Freepik
SISTEMA SOLAR
Este Breakout es un recurso
para intentar conseguir ese objetivo mediante la gamificación.
Se puede llevar a cabo de diferentes formas según nos interese más:
-Podemos trabajar (de manera más abierta) un aspecto o planeta, cada día e ir ampliando la información que consideramos necesaria, haciendo que ellos/as busquen otros contenidos que los motiven (astronautas, cohetes, NASA, otros sistemas, estrellas, constelaciones...).
Podéis incorporar las “muestras” (según vuestro ingenio... piedras de colores, algunas piezas de madera, plástico...) y que, por cada planeta superado, consigan algún elemento significativo.
-Podemos trabajar (de manera más abierta) un aspecto o planeta, cada día e ir ampliando la información que consideramos necesaria, haciendo que ellos/as busquen otros contenidos que los motiven (astronautas, cohetes, NASA, otros sistemas, estrellas, constelaciones...).
Podéis incorporar las “muestras” (según vuestro ingenio... piedras de colores, algunas piezas de madera, plástico...) y que, por cada planeta superado, consigan algún elemento significativo.
Así podemos incrementar
nociones que vayan surgiendo y no queden reflejadas.
-Hacerlo individualmente o en
grupo e ir avanzando a medida que resolvemos cuestiones, para llegar a la
conclusión final (de forma más cerrada y con continuidad).
Siempre según nuestro
criterio.
Con este recurso didáctico
trabajamos lenguaje, matemáticas, medio y desarrollamos el pensamiento crítico,
la habilidad para resolver problemas, la creatividad.
Continuamos construyendo el
pensamiento deductivo, a la vez que seguimos incorporando contenidos
educativos.
Es interesante para C. Medio o
como refuerzo en C. Superior.
Imágenes Flaticon y Freepik
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per la teva participació.
Muchas gracias por participar.