SISTEMA SOLAR

És molt interessant tot el tema del sistema solar i generalment els agrada molt. Sempre busquem la forma de treballar els centres d’interès de manera que se sentin implicats i s’involucrin en el seu desenvolupament. 

 Aquest Breakout és un recurs per intentar aconseguir aquest objectiu mitjançant la gamificació.

Es pot dur a terme de diferents formes segons ens interessi més:

-Podem treballar (de manera més oberta) un aspecte o planeta, cada dia i anar ampliant la informació que considerem necessària, fent que ells/es cerquin altres continguts que els motivin (astronautes, coets, NASA, altres sistemes, estrelles, constel·lacions...).

Podeu incorporar les “mostres” (segons el vostre enginy... pedres de colors, algunes peces de fusta, plàstic...) i que per cada planeta superat, aconsegueixin algun element significatiu.

Així podem incrementar nocions que vagin sorgint i no quedin reflectides. 

-Fer-ho individualment o en grup i anar avançant a mesura que resolem qüestions, per arribar a la conclusió final (de manera més tancada i tot seguit).

Sempre segons el nostre criteri.

Amb aquest recurs didàctic treballem llenguatge, matemàtiques, medi i desenvolupem el pensament crític, l’habilitat per resoldre problemes, la creativitat.

Continuem construint el pensament deductiu, alhora que seguim incorporant continguts educatius.

És interessant per a C. Mitjà o com a reforç a C. Superior.  

ENLLAÇ

Imatges Flaticon i Freepik     

SISTEMA SOLAR

Es muy interesante todo el tema del sistema solar y generalmente les gusta mucho. Siempre buscamos la forma de trabajar los centros de interés de forma que se sientan implicados y se involucren en su desarrollo.

Este Breakout es un recurso para intentar conseguir ese objetivo mediante la gamificación.

Se puede llevar a cabo de diferentes formas según nos interese más:

-Podemos trabajar (de manera más abierta) un aspecto o planeta, cada día e ir ampliando la información que consideramos necesaria, haciendo que ellos/as busquen otros contenidos que los motiven (astronautas, cohetes, NASA, otros sistemas, estrellas, constelaciones...).

Podéis incorporar las “muestras” (según vuestro ingenio... piedras de colores, algunas piezas de madera, plástico...) y que, por cada planeta superado, consigan algún elemento significativo.

-Podemos trabajar (de manera más abierta) un aspecto o planeta, cada día e ir ampliando la información que consideramos necesaria, haciendo que ellos/as busquen otros contenidos que los motiven (astronautas, cohetes, NASA, otros sistemas, estrellas, constelaciones...).

Podéis incorporar las “muestras” (según vuestro ingenio... piedras de colores, algunas piezas de madera, plástico...) y que, por cada planeta superado, consigan algún elemento significativo.

Así podemos incrementar nociones que vayan surgiendo y no queden reflejadas.

-Hacerlo individualmente o en grupo e ir avanzando a medida que resolvemos cuestiones, para llegar a la conclusión final (de forma más cerrada y con continuidad).

Siempre según nuestro criterio.

Con este recurso didáctico trabajamos lenguaje, matemáticas, medio y desarrollamos el pensamiento crítico, la habilidad para resolver problemas, la creatividad.

Continuamos construyendo el pensamiento deductivo, a la vez que seguimos incorporando contenidos educativos.

Es interesante para C. Medio o como refuerzo en C. Superior.

ENLACE

Imágenes Flaticon y Freepik

                

Comentaris