ANEM DE COMPRES CM (el valor dels diners, amb decimals) / VAMOS DE COMPRAS CM (el valor del dinero, con decimales)
Aquest és un recurs per treballar les matemàtiques (també llenguatge). De manera entretinguda i motivadora treballarem números i operacions (amb decimals), alhora que haurem de decidir quins productes utilitzarem i què en farem.
En primer lloc, tenim unes cartes amb els productes i la llista de preus. Aquestes sempre les haurem de tenir a mà per consultar.
També disposarem de les imatges dels productes (amb
velcro pel darrere), per manipular aquells que anirem fent servir.
_ Unes targetes ens fan decidir que volem comprar.
Escriurem el nom i el preu. Haurem de fer la suma del total. Després escriurem
amb quina moneda volem pagar i quin canvi ens hauran de tornar.
Podem començar amb les targetes més senzilles i anar augmentant la quantitat, a mesura que es van familiaritzant amb l’exercici.
_ En unes altres targetes, anirem de compres,
decidirem què comprem, el preu que ens costarà, amb què haurem de pagar i quina
quantitat ens tornaran.
_ A les altres targetes decidirem què cuinem (posarem
un nom a la nostra recepta). Decidirem quins ingredients posarem i crearem la
nostra recepta.
_ Unes altres targetes ens serviran per definir
l’element que emprarem.
Escriurem el seu nom, perquè serveix, com és, utilitat, i inventar un nom nou. També podem inventar-ho tot, fent un exercici més creatiu.
_ En unes altres, escollirem l’element, escriurem el
nom, separarem síl·labes, direm si és masculí o femení i escriurem una frase
amb la paraula.
_ A les últimes treballarem amb el valor dels
elements, inferior, superior.
Està pensat per a
CI, nouvinguts (vocabulari), o necessitats especials...
Aquesta idea la vaig veure a Creaduca i em va agradar tant, que la vaig adaptar per als meus alumnes.
Imatges Flaticon
VAMOS DE COMPRAS CM (el
valor del dinero, con decimales)
Este es un recurso para trabajar las matemáticas (también lenguaje). De manera entretenida y motivadora, trabajaremos números y operaciones (con decimales), a la vez que tendremos que decidir qué productos utilizaremos y que haremos.
En primer lugar, tenemos unas cartas con los productos
y la lista de precios. Estas siempre las tendremos que tener a mano para
consultar.
También dispondremos de las imágenes de los productos
(con velcro por detrás), para manipular aquellos que iremos utilizando.
_ Unas tarjetas nos hacen decidir que queremos comprar. Escribiremos el nombre y el precio. Tendremos que hacer la suma del total. Después escribiremos con qué moneda queremos pagar y qué cambio nos tendrán que volver.
Podemos empezar con las tarjetas más sencillas e ir
aumentando la cantidad, a medida que se van familiarizando con el ejercicio.
_ En otras tarjetas, iremos de compras, decidiremos
qué compramos, el precio que nos costará, con que tendremos que pagar y qué
cantidad nos devolverán.
_ En las otras tarjetas decidiremos qué cocinamos
(pondremos un nombre a nuestra receta). Decidiremos qué ingredientes pondremos
y crearemos nuestra propia receta.
_ Otras tarjetas nos servirán para definir el elemento que utilizaremos.
Escribiremos su nombre, para qué sirve, como es, utilidad e inventaremos un nombre nuevo. También podemos inventarlo todo, haciendo un ejercicio más creativo.
_ En otras, escogeremos el elemento, escribiremos el nombre, separaremos sílabas, diremos si es masculino o femenino y escribiremos una frase con la palabra.
_ En las últimas trabajaremos con el valor de los elementos, inferior, superior.
Está pensado para CI, recién llegados (vocabulario), necesidades especiales...
Esta idea la vi en Creaduca y me gusto tanto, que la adapté para mis alumnos.
Imágenes Flaticon
Genial les activitats gràcies
ResponEliminaGràcies!!!
Elimina