Per treballar les parts d’una casa d’una manera més
divertida i motivadora.
Una vegada hem fet els grups de treball:
_ Hauran de localitzar (les deixarem per sobre les
taules, cadires... on creiem), una estança de la casa (cuina, bany, golfes...).
Agafaran la que vulguin o trobin primer. Aquesta, serà la que treballarà el
grup (cada equip s’ocuparà d’una part).
_ Un cop enganxada en el seu full, passaran a buscar
el nom de l’habitació (també l’enganxaran).
_ Ara, aniran a descobrir les frases que encaixen en
la descripció de la part que els ha tocat.
_ Només podran agafar les que creuen que estan
relacionades amb la seva peça, les altres les hauran de deixar perquè pertanyen
a un altre grup (estaran enganxades amb cel·lo, goma..., per tota l’aula).
_ Han de trobar 5 frases. Això els/ les obliga a
llegir i a ajudar-se (a on no arriba un/a, arriba l’altre/a).
_ Pot ser que no agafin la correcta, si és així hauran
de negociar l’intercanvi amb un altre grup (prèviament miraran si un altre
equip té alguna frase que creuen que pertany a la seva part).
_ Un cop tenen enganxades totes les frases (també hi
ha l’opció d’escriure-les, copiant-les de la targeta), passaran a presentar a
tot el grup, les característiques de l’estança.
_ Guanyaran la reproducció, en petit, del lloc
descrit, per poder-lo incorporar a la casa general (la completa).
_ Entre tots confegirem l’habitatge.
_ Si volem fer un treball més complet, passaran a fer
la descripció escrita basant-se en les frases que han anat recollint (també
poden afegir el que vulguin, si en saben quelcom més).
Podem escollir fer l’exposició quan han recopilat les
frases o bé quan han acabat la descripció.
Pot quedar exposat a la classe.
Treballen medi,
llenguatge oral i escrit, cooperen, col·laboren…
Principalment per
a CI, nouvinguts, NEE…
DESCARREGAR (horitzontal)
DESCARREGAR (vertical)
Imatges
Flaticon i Freepik
PARTES DE LA CASA
Para trabajar las partes de una casa de una manera más
divertida y motivadora.
Una vez hemos hecho los grupos de trabajo:
_ Deberán localizar (las dejaremos sobre las mesas,
sillas... donde creamos), una estancia de la casa (cocina, baño, buhardilla
...). Cogerán la que quieran o encuentren primero. Esta será la que trabajará
el grupo (cada equipo se ocupará de una parte).
_ Una vez pegada en su hoja, pasarán a buscar el nombre de la habitación (también se pegará).
_ Ahora, irán a descubrir las frases que encajan en la
descripción de la parte que les ha tocado.
_ Solo podrán coger las que creen que están
relacionadas con su pieza, las otras las tendrán que dejar porque pertenecen a
otro grupo (estarán pegadas con celo, goma..., por toda el aula).
_ Tienen que encontrar 5 frases Esto les /las obliga a
leer y a ayudarse (donde no llega uno /a, llega el otro /a).
_ Puede que no cojan la correcta, si es así deberán
negociar el intercambio con otro grupo (previamente mirarán si otro equipo
tiene alguna frase que creen que pertenece a su parte).
_ Una vez tienen pegadas todas las frases (también
existe la opción de escribirlas, copiándolas de la tarjeta), pasarán a
presentar a todo el grupo, las características de la estancia.
_ Ganarán la reproducción, en pequeño, del lugar
descrito, para poder incorporar a la casa general (la completa).
_ Entre todos componen la vivienda.
_ Si queremos hacer un trabajo más completo, harán la
descripción escrita basándose en las frases que han ido recogiendo (también
pueden añadir lo que quieran, si saben algo más).
Podemos escoger hacer la exposición cuando han
recopilado las frases o bien cuando han terminado la descripción.
Puede quedar expuesto en la clase.
Trabajan medio, lenguaje oral y escrito, cooperan,
colaboran...
Principalmente para CI, recién llegados, NEE...
DESCARGAR (horizontal)
DESCARGAR (vertical)
Imágenes Flaticon y Freepik
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per la teva participació.
Muchas gracias por participar.