QUIN CONTE M’EXPLIQUES?/ ¿QUÉ CUENTO ME CUENTAS?

Després de llegir un conte, de vegades, ens va bé fer una petita ressenya de la història en qüestió.

Amb aquest tríptic podem fer una petita síntesi, d'aquell conte que ens ha agradat, d'una manera agradable i diferent.

Particularment penso que és una cosa que no s'ha de fer sempre, ja que per a mi, és molt important llegir pel plaer de llegir, però de tant en tant està bé fer-ho.

Primer hem de muntar el llibret, retallar, enganxar (les dues cares) i plegar. Després passem a completar.

Hem de seguir els passos (numerats), a ser possible amb el conte a la mà.

També es pot fer en petit grup, o en general (nosaltres acostumem a llegir una sèrie de contes tota la classe).


A CI em dóna bons resultats, els agrada molt. Treballem les parts del conte, el resum, l'esperit crític (justifiquen opinions i recomanen altres llibres donant raons), l'exposició oral, el debat...

Adaptació d'una idea de Creaduca molt interessat.

DESCARREGA

¿QUÉ CUENTO ME CUENTAS?

Después de leer un cuento, a veces, nos va bien hacer una pequeña reseña de la historia en cuestión.


Con este tríptico podemos hacer una pequeña síntesis, de aquel cuento que nos ha gustado, de una manera agradable y diferente.


Particularmente pienso que es una cosa que no se debe hacer siempre, ya que para mí, es muy importante leer por el placer de leer, pero de vez en cuando está bien hacerlo.

Primero tenemos que montar el librito, recortar, pegar (las dos caras) y doblar. Después pasamos a completar.

Hemos de seguir los pasos (numerados), a ser posible con el cuento en la mano.


También se puede hacer en pequeño grupo, o en general (nosotros acostumbramos a leer una serie de cuentos toda la clase).

En CI me da buenos resultados, les gusta mucho. Trabajamos las partes del cuento, el resumen, el espíritu crítico (justifican opiniones y recomiendan otros libros dando razones), la exposición oral, el debate...

Adaptación de una idea de Creaduca muy interesante.

Imatges Flaticon

DESCARGA





Comentaris