Tots els cartonets
dels dracs es posen dins d’un saquet.
Els aniran traient d’un en un i enganxant en l’apartat
corresponent, parells o imparells.
Anirem verificant si està correcte o no.
Podem fer una selecció dels números. Fins a una certa quantitat pels nens/es de 1r, i amb una numeració més alta per 2n.
Podem fer una selecció dels números. Fins a una certa quantitat pels nens/es de 1r, i amb una numeració més alta per 2n.
També ha de ser un joc ràpid.
VARIANT
Repartim unes quantes cartes a cada nen/a i les han de
posar al costat corresponent (grups de 3/4).
Per parelles, un treu una carta, l’altre l’enganxa i a
l’inrevés.
Treballem la numeració, la lògica matemàtica, parells, senars...
PARES / IMPARESTreballem la numeració, la lògica matemàtica, parells, senars...
Todos las cartas de
los dragones se ponen dentro de un saquito.
Las irán sacando de
una en una y pegando en el apartado correspondiente, pares o impares.
Iremos verificando si
está correcto o no.
Podemos hacer una
selección de los números. Hasta una cierta cantidad para los niños/as de 1º, y con
una numeración más alta para 2º.
También debe ser un
juego rápido.
VARIANTE
Repartimos unas
cuantas cartas a cada niño/a y las tienen que poner en el lado correspondiente
(grupos de 3/4).
Por parejas, uno saca
una carta, el otro la coloca y al revés.
Trabajamos la numeración, la lógica matemàtica, pares, impares...
Trabajamos la numeración, la lógica matemàtica, pares, impares...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per la teva participació.
Muchas gracias por participar.