PARELLS/ IMPARELLS- PARES/ IMPARES

Tots els cartonets dels dracs es posen dins d’un saquet.

Els aniran traient d’un en un i enganxant en l’apartat corresponent, parells o imparells.

Anirem verificant si està correcte o no.

Podem fer una selecció dels números. Fins a una certa quantitat pels nens/es de 1r, i amb una numeració més alta per 2n.

També ha de ser un joc ràpid.

VARIANT

Repartim unes quantes cartes a cada nen/a i les han de posar al costat corresponent (grups de 3/4).

Per parelles, un treu una carta, l’altre l’enganxa i a l’inrevés.

Treballem la numeració, la lògica matemàtica, parells, senars...
PARES / IMPARES

Todos las cartas de los dragones se ponen dentro de un saquito.

Las irán sacando de una en una y pegando en el apartado correspondiente, pares o impares.

Iremos verificando si está correcto o no.
Podemos hacer una selección de los números. Hasta una cierta cantidad para los niños/as de 1º, y con una numeración más alta para 2º.

También debe ser un juego rápido.

VARIANTE

Repartimos unas cuantas cartas a cada niño/a y las tienen que poner en el lado correspondiente (grupos de 3/4).

Por parejas, uno saca una carta, el otro la coloca y al revés.

Trabajamos la numeración, la lógica matemàtica, pares, impares...


Comentaris